پماد آ د چشمی بزنگلم خوبمیشه برای پسر منم اینجور بود باپماد خوب شد اولش که میوفته طبیعی عفونت همنداره اگداشت قرمز میشد
وقتی زود نافشون میافته این شکلی میشه
وا خب طبیعیه
منم دوتا بچم اینجور شدن بعدن حمام که ببری به مرور خوشگل میشه
الکی مادر بنده خدا رو نترسونید عفونت کرده بود دور ناف التهاب پیدا میکرد تب میکرد انقد چرتو پرت نگید .ببر دکتر نشون بده ولی مطمئن باش اصلا اصلا عفونت نداره و حتی ممکنه طبیعی باشه
فکر کنم عفونت کرده حتما به دکتر نشون بده
عزیزم بنظرم به دکتر نشون بده حتما طبیعی نیست شکل نافش
مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماهگرد. ندارین بیاین کانال روبیکاqwer1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینهمادر#پوشک
فک کنم عفونت کرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.