۱۱ پاسخ

ان شاالله که فردا نی نی توبغلته😂❤

صب کن وقتی بچه میخواد بیاد بیرون آدم جر میخوره سختیش اونجاس 😂

وای نگو من هم درد زایمان دختر رو دیدم هم پسر سر پسرم که فقط مرگ رو جلو چشمام میدیدم داشت نفسم قطع میشد إن شاالله که برای شما راحت و آسون باشه و سریع زایمان کنین

خب همین درد صد برابر میشه تا بچه بیاد

فقط جیغ نزن تاپیکم بخون من طبیعی خوب زاییدم درد کشیدم اما کنترل کردم

هنوز درد اصلی نکشیدی ببینی چه خبره

وای خیلی سخته
خداکنه از توآسون باشه من که مردم

ما به ترکی یه مثال داریم میگیم
هَله تَزه خیارین شیرین باشدی
یعنی هنوز اول راهی

مگہ قرارہ در ھمین حد بمونہ دردش،خب بیشتر میشہ دیگہ

عزیزم اولاش که درد نداره حالا انشالا میری میبنی چقدر سخت هست یا نیس

خیلی کمتر از درد پریودی هم هست

سوال های مرتبط