من اصلا اسم میکائیل رو دوست نداشتم اصلا سختمه تلفظش خیلی اسم سنگینیه،دوس داشتم بذارم فراز یا اردلان ولی شوهرم میکائیل خیلی دوست داشت،چون اسم دخترامونو خودم انتخاب کرده بودم گفتم عیب نداره بذار اینو شوهرم انتخاب کنه،جالب اینه سه بار قرعه کشی کردیم هر سه بار میکائیل دراومد😅😅😅
وااای شمام میکائیل دارید 😍😍😅 جواب دادم اومدم بیام بیرون از تاپیکت یهو چشمم خورد به اسمتون
اسهال ،بی قراری شدید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.