۱ پاسخ

گندم خیس کن بعد یکم نخود یکم لوبیا یکم عدس خیس کن بعد لوبیا ونخودوگندم روبپز واخرسرعدس روقاطی کن بپزه آبگوشت یااب قلمم بزنی خوشمزه میشه بعدم پیازداغ ونمک و فلفل زردچوبه بزن

سوال های مرتبط

مامان آیسا 🫧💗👶🏻 مامان آیسا 🫧💗👶🏻 ۷ ماهگی
مامان آقا هیرمان مامان آقا هیرمان ۹ ماهگی