بچه ها دخترم سرخک گرفته چیکار کنم

۵ پاسخ

باید ببریش دکتر قطعی تشخیص بده و طبق اون داروی مجاز سنشو بده یا پماد اینا بده

ابله مرغونم زیاد شده حواستون باشه

وای گفتن زیاد شده مرکز بهداشت از اول داره واکسبنه میکنه ولی بین ۲-۶ سال واکسن سرخکم تز یک سالگی میزنن بین واکسن های بچه ها نیس

پس اون واکسن ها چیه بچه هامون میزنن😭
آبله میگیرن سرخکم بگیرن دیگه چی میمونه

میتونید عکس سرخک بزارید احساس میکنم پسر منم گرفته صورتش بدنش دونه زد

سوال های مرتبط