۱ پاسخ

حبوبات یا گندم و برنج رو میشورن، خشک میکنن، یه کم حرارت میدن، بعد اسیاب میکنن
معمولا تو سوپ یا غذا ها یه ذره میریزن
مقوی هستن تو غذای خودمون هم میتونیم بریزیم

سوال های مرتبط

مامان نورچشمی🫀 مامان نورچشمی🫀 ۶ ماهگی
مامان آقا نویان مامان آقا نویان ۵ ماهگی
مامان بهراد🩵🐣 مامان بهراد🩵🐣 ۹ ماهگی
مامان نیلا🌸✨ مامان نیلا🌸✨ ۸ ماهگی