۳ پاسخ

سویق خریدنی هست ولی بعد ۶ ماه خوبه..سویق برنج ...خودت هم میتونی درست کنی...یکم خورده برنج بشور و تو ماهیتابه بریز و با حرارت خییلی کم یه ربع تفت بده و آرد کن..میشه سویق برنج..برا حریره استفاده کن

عطاریا دارن

هم میشه خرید هم درست کرد

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا ۱۳ ماهگی
مامان كياراد مامان كياراد ۱۰ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی