۱۱ پاسخ

چرا بدی؟ شیر که آب هست، من حس نکردم نیاز به آب داره. البته از پزشکشم نپرسیدم

من ک میدادم از سه ماه الانم دیگ تقریبا شیش ماهشه

من از دو ماهگی اب دادم
دخترم سنگ کلیه داشت دکتر گفت بده هیچ مشکلی هم نداره حتی برای بچهای بدون سنگ کلیه

من از اول بهش میدادم

من وقتای که شکمش کار نمیکنه اب جوشیده اندازه سه چهار تا قاشق میدم شکمش کار میکنه بنظرم کمش ضرر نداره چون خود دکتر گفته

من میدم بهش

من میدم اب جوشیده سرد

بده باوا آب رو بجوشون سرد شد بهش بده

من دکتر دخترم از 5 ماهگی که غذا شروع کردم گفت ابم بده

من از ۳ماهگی وقتی خیلی گرم باشه ویبوست داشت درحد دو سیسی بهش میدادم

من میدم دکتر‌ گفت بده

سوال های مرتبط