خانما دکتر شکوفه رفیعی دستمزد سزارین میگیره وکارش چطوره

۷ پاسخ

پیشش سزارین شدم، دکتر عااالی بااخلاق، دستشم سبکه، واقعا راضی بودم، دستمزد هم نمیگیره

شکوفه رفیعی عالیه دستش سبکه خیلی مهربونه و خدا شناس
اصلا دکتر پولکی نیست
کلا بهترین دکتر هست تو شیراز

سزارین دوم هم اصلا دستمزد نمیگیره

عالیه عالیییی صبور مهربون دستمزد سزارین نمیگیره ولی خود بیمارستان کوثر اجازه سز اختیاری نمیده بهش

عزیزم دستمزد نمی‌دونم ولی کارش خوبه .میشناسمش.اماخودم زایمان اولم پیش دکتر خواجه دهی بودم طبیعی بودم خوب بود و اخلاقشون هم خوب.دومی و سومی پیش دکتر ناهید احمدی بودم که خیلی راضی بودم علمش و اخلاقشون و تجربشون خوبه .

عزیزم برو پیش پربرفه ای
همه میگن بداخلاقه ولی من هم خودم هم دوستم هم دخترخالم هم عروس خالم پیش پوربرفه ای زایمان سزارین کردیم دستش هم خیلی سبکه زود خوب میشی شاید بار اول یا دوم یکم بد اخلاق ب نظر برسه اما خدایی تو اتاق عمل مثل یه مادر دلسوز و مهربونه برات آهنگ پخش می‌کنه باهات حرف میزنه منکه تجربه خوبی پیشش داشتم روز سوم هم سرپا شدم از تو بیمارستان هم تنها بودم عالی بود همه چیز

خاک تو سرش اول به من گفت حالا واسه سزارین یه کاریش میکنیم
اما موقع سز کولی بازی درآورد مجبور شدم پیش یکی دیگه

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی