۱۶ پاسخ

دخترمن 8،800وزنش قدش 72بنظرتون کوتاس بهداشت گفت نرمال

من پسرم ۸۵۰۰ وزنش چی بگم 😅😅😅😅😅تنشون سلامت باشه انشالا

بگیر بخواب دختر من۹کیلوعه😅

والا قدش ک ماشاالله خوبه دیگه بیشتر از این باشه

ماشالله قد بلنده بخاطر قدش لاغر دیده میشه،اگر خوب غذا میخوره عیب نداره احتمالا ژنتیکه

ای خواهر دست رو دلم نذار من چی بگم ک دخترم هر۳ ماه صد گرم وزن میگیره ۱ سانتم قد
همه هم فک میکنن من ب این بچه نمیرسم یا چون شیرخشک میخوره میگن اینه

ماشالا قدش بلنده ک ریز دیده میشه

پسرمنم همینطوره هرکه میبینتش میگه چقد ریزه میزس نگرانم میکنن

دختر من وزنش 9قدش 75 چی بگم😂

دختر من قدش ۸۱ وزنش ۱۱ کیلو

من پسرم قدش 77 و وزنش 9.5
یعنی پسرم ریزه؟

ماشالله عالیه

اگر بهش حساسیت نداشته باشه شیر گاومیش بده

خب نرماله از چی نگرانی

پسر من ۱۲ کیلوعه با قد ۸۱
پسرا یهو رشد میکنن

چ ربطی داره اولا دختر و پسر
بعدش پسر یهو رشد میکنه

سوال های مرتبط