۶ پاسخ

ببین واقعا یه چیز کاملا متفاوته و به سبک زندگیت ربط داره
● مثلا من روش تغذیه blw پیش رفتم و یکی از بهترین خریدهام صندلی غذا بود و الان برای دومی هم میخوام باز بخرم
ولی خب ممکنه به کار کسی نیاد
● اگر رو تخت میخوابید تخت کنار مادر واجبه
● لباس سرهمی برای بیرون از همه چیز بهتره، چون هم بچه مرتبه همیشه ظاهرش و تو بغل کردن و حرکت بچه لباس کج و کوله نمیشه هم پوشیده است
• مثلا ست مانیکور و برقی نخریدم و با یه قیچی ناخن تا الان بدون مشکل ناخن گرفتم
● ست حمام لگن و ... نگرفتم زیرانداز پهن میکردم تو حموم خودم میشستم بچه رو میزاشتم رو پام و میشستم
بزرگترم که شد برای اب بازی لگن که از قبل داشتم
● مثلا به جای این هزینه ها همه لباس هاش رو مارک دانالو گرفتم و عالللی بود بشور و بپوش و خراب نشدنی
قواره دار که تا مدت ها سایز بچه است و زود تنگ و کوتاه نمیشه
● کریر برای من عالی بود، قنداق سویسی اینا استفادشون محدود و کوتاه، پارچه است و پشم شیشه است بچه عرق میکنه
کریر شاید یکم حملش سنگین باشه اما جنبه ایمنی خیلی بالاتری داره تو مهمونی و دورهمی ، مرتب تره ، انهناش برای بچه های کولیکی خوبه، تکون تکون میخوره حالت گهواره میشه ، صندلی ماشینه تا مدت زیادی و ...
● پیشنهاد دیگم اسباب بازی زیاد نخر ، تا ۷،۸ ماهگی چندمدل جغجغه یا کوکی کفایته یا توپ های لمسی
بعدش بر اساس سن چیزهایی بگیر که تقویت هوش و دست ورزیه ماشین و عروسک براش کادو میارن
و دوتا چیزین که بچه با اونا کمترین چالش هارو داره و رشد انچنانی برای بچه نداره
● کفش نوزادی فقط جنبه ی زینتی داره که هزینه ی اضافه است تو این اوضاع
به جاش وقتی راه افتاد یه کفش گرون و خوب بخر که پاش اذیت نشه

خواهر شوهرم بچش کولیک داره الان بچش دوماهشه میگه کاش از اول براش گهواره برقی میخریدم کریر خیلی بکارش اومد خشک کن دوتا تعویض پوشک دوتا قنداق سویسی اگ سایز بزرگ پیدا کردی بگیر این سایز کوچیکا زیاد ب کار نمیاد چند روز اوله

فقد احساساتی خرید نکن خیلی چیزا هست ک بدرد نمیخوره اصن

طبق تجربیات خواهرم
بالش شیردهی
گهواره ننویی
سوهان برقی
قنداق سوئیسی
کالسکه مسافرتی باشه حتما

بهترين چيز تو سيسموني ننو هست

قنداق سوییسی
تاب ریلکسی
کیف بهداشتی
ساک لباس و لوازم
کریر (ی مدت کوتاه)

سوال های مرتبط