۷ پاسخ

خب عین ادم بزرگان دیگه. دندون دارن و غذا میخورن طبیعیه صبح ناشتا بو بدن

دختر منم همینجوره دکتر گفت خب وقتی دندون دارن و غذا و شیر میخورن مسواکم نمیزنن عادیه دهن بو بده

مشکل گوارشه

من ب دکترش گفتم.گفت اگه فقط مثلا موقع صبحه یا وقتیه که میدونی گشنست عب نداره.همه وقتی گشنه این از معدمون بو میاد

من دخترم پستونک میخوره توی خواب
پستونکش رو عوض کردم دیگه دهنش بو نمیده

اگه رفلاکس داره به خاطر اونم میشه

غذاشو خوب میخوره؟ اگه بدغذا شده یا تندتند آب میخوره ببرش بندی

دختر من وقتی دندون جدید در میاره دهنش بو میده

سوال های مرتبط