۱ پاسخ

اگه شیاف داری شیاف استامینوفن بزن
برای کسایی هست که دارو بالا میارن.
خیلی بهتره
اما اگه با تب سنج اصلا احتیاج به دارو نیست تا ۳۸نشده بهش چیزی نده

سوال های مرتبط