دستگاه بخور سرد به نظرتون کاربردی؟

۶ پاسخ

ارههههه من کل پاییز زمستون همش روشن بود

بله خیلی هم زیاد

آره خیلی
مخصوصا زمستون

خیلی خیلی زیاد
برای سرماخوردگی عالیه
ما هر وقت سرما میخوریم روشن میکنم هوای خونه مرطوب میشه برای عطسه و سرفه خوبه گلو خشک نمیشه سرفه نمیکنی
گاهی داخلش قطره منتول هم میریزم بینی کیپ نشه

خیلی از نظر من کاربردیه

نه من دخترم سرما خورده بود بردم فوق تخصص گفت اصلا تحت هیچ شرایطی نباید از بخور سرد استفاده کرد چون خیلی ضرر داره

سوال های مرتبط