خانکا بعد زایمان تا کی خون ریزی داریم؟

۳ پاسخ

من تا یک ماه و چند روز خونریزی داشتم بعدش لکه بینی و هنوز لکه بینی قط نشده بود پریود شدم فلا پریودم
حس میکنم خون تو بدنم نمونده😅
زایمانم سزارین بود

من هنوز خونریزی دارم البته الان کم شده الان ۳۵ روزه زایمان کردم

من تا ۵۰,روز داشتم لکه لکه البته

سوال های مرتبط

مامان پناه❤️🥺 مامان پناه❤️🥺 ۱۰ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی