۱۶ پاسخ

پسر اول من ۲۸۰۰ دنیا اومد ریزه میزه و شیرین🥰♥️

تصویر

ریز بودنش مهم نیست همین ک شیر میخورن تپلی میشن

من پسرم 3800 و دخترم 4 کیلو بود طبیعی
تا ببینیم این یکی چند کیلوییه 😀

دختر من 2900 بدنیا اومد

پسر من ۳۵۰۰ بود ولی بازم خیلی کوچولوعه کلا بچه ای که تازه به دنیا میاد کوچیکه🫠

ببین پسر من ۳۲۰۰ دنیا اومد ریز بود.بعد یهو درشت شد.
بچه دختر خالم ۳۷۰۰ بود درشت بود بعدش آب رفت کوچولو موند

دختر من ۳ کیلو بود ولی اینقد ریز بود بهش نمی‌خورد سایز صفر یکم بزرگ بود براش

بچه من ۲/۸۰۰بود اره کوچولو موچولو بود لباسای بیمارستانیش هم براش بزرگ بودن
دستکش و جوراب و .. همه بزرگ بودن

به نظرم هرچقدرم وزنشون باشه بازم کوچولوئن🥺😍
دخترم۳۴۰۰بود یادم میاد اندازه ی نخود بود تا مدتها اسمم توی گهواره مامان نخود گذاشته بودم🤣

پسر من۲۵۵۰بود‌🥹انقد کوچولو بود که دلم برا نوزادیش تنگ شده

دختر من ۲کیلو بود😬

من بچه اولم۲۷۵۰بود
الان رفتم کتر گفت مثل اینکه اینم داره جا پای اون یکی میزاره😑

دختر من 2870 ریز اندامه ولی برای دختر خوشگله که ظریف باشه کم کم خوب میشه

دختر من ۲۵۰۰ بدنیا اومد خیلی کوچولو بود

پسر من ۲۸۰۰ دنیا اومد

پسر من ۲/۶۰۰ ب دنیا اومد

سوال های مرتبط