من ۹روزگی شیو کردم فقط جای بخیه هام نرفتم
من که الان بیست ودوسه روز کذشته همچنان هم بخیه دارم هم میترسم
من از همون اول شیو میکردم قسمت بخیه هامو میترسیدم نمیشد شیو کرد دست نمیزدم تا اینکه بخیه هام افتاد از همون روزش دگ کامل شیو میکردم
نمیشه موبر زد؟
من شبو میکردم فقط سمت بخیع ها نمیرفتم
من روز دهم و بيست و چهارم شیو کردم، سعی کردم ب بخیه هام نخوره ک آسیب نبینه.
خب باید یجوری شیوکنید عفونت میگیرید اینجوری که
من ده روز بعدش ولی فقط بالاش
من ۱۵ ۱۶ روز بعدش موبر زدم چرا با ژیلت؟؟
هر چ دیرتر بهتر
من خیلی میترسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.