مامایی ک بچتون بردین سنجش تایپینگ قبلیموج میدین؟؟؟؟؟

۲ پاسخ

سنجش که خوبه ببریدمعاینه میکنن زیادطول نمی‌کشه گوشی اصلادستش ندین و تلویزیون هم خیلی کم اونجابهمون اینوگفتن

تاپیک عزیزم درستش اینه

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۳ سالگی