سلام مامانایی که دوقلو دارین سیسمونی چی گرفتین؟

۴ پاسخ

۸۵ ولی همه وزنم روی باسن و پاهامه پای سمت راستم انگار یه چیزی روی کمرمه درد میکنه

بچه دومه فقط واجبات کالسکه و کریر و این چیزها

منم انشاالله میرم میگیرم چون وزنم بالاس خیلی کمر درد دارم راه رفتن برام سخته گفتم تا حالا توان دارم برم

سلاممممم فعلا هیچی 😁 آن شاالله از ماه بعد شروع میکنم و هر چی ک واجبه میگیرم

سوال های مرتبط

مامان افرا و دوقلوها مامان افرا و دوقلوها ۲ ماهگی