۱۲ پاسخ

ببین عزیزم اگه خیلی پولدارین که هیچ. اما اگه معمولی هستین بنظرمن خیلی با فکر خرید کن دوقلویی خرجش خیلیییی زیاده فکرکن همه مثلا دوتومن میدن دورپیچ توباید ۴بدی. من مادرشوهرم و‌مامانم هرکدوم یه دست از قبل سرویس خواب درس کرده بودن برا هرکدوم یکی استفاده میکنم. خشک کن ۴تاگرفتم. گهواره دوقلویی. زیرانداز تعویض یدونه. حوله دوتا. ناخونگیر یدونه

من از همه چی دوتا گرفتم جز وان حمام🫠،لباس هم از صفر تا۳ واسه هرکدوم ۷یا ۸ دست گرفتم ،واسه بیمارستانم واسه هرکدوم یه دست صفر گرفتم،محض اطمینان که وزن خوب باشه به امید خدا صفر اندازه نشه،همون صفرتا ۳هم بتونم بپوشونم

مامانای خوشکل .
کلی جنس جدید نوزادی اوردم
هم وارداتی هم اقتصادی
هر قیمتی بخواین جنس داریم
همه ضد حساسیت و با کیفیت عالی
یه سر به کانال روبیکامون بزن کلی مامان اونجان و خرید کردن و راضی بودن

ایدی کانال روبیکا
@nini_heed

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

در مورد لباس هم به نظرم دوصفر نگیر
اگرم میخوای بگیری نهایت یه دست بگیر
چون من الان دوقلوهام ماشاءالله هم وزن بچه های تک قلویی هستن
اگر هم خوب مراقبت کنی ایشالا زود به دنیا نمیان و خب عملا لباس دوصفر رو الکی گرفتی

من همه چی رو دوتا گرفتم دیگه
فقط کالسکه دوقلو هست که بگیری و نخوای جدا جدا بگیری
ننو دوقلو هم هست ولی پیشنهادم بهت اینه که جدا جدا بگیری
لباس حتما و حتما سایز صفر و صفر سه و اینا بگیر برا اول هاش
سوالی داشتی بپرس اگه اطلاع داشته باشم میگم بهت عزیزم

پتو دوتا شیشه شیر دوتا زیر انداز دوتا پستونک دوتا حوله دوتا.....ناخن گیر تب سنج و یسری چیزا یکیش کافیه

مثلا اگ تخت کنار مادر میخای بگیری فکنم تا چندماهگی یکی کافی باشه تو یکی بخابن

لباس باید سایز ۰ بگیری یا دوصفر چون دوقلو زودتر فکنم دنیا بیارن و یکمم کوچولو باشن....۳ دست برای هرکدوم سایز کوچولوووو بگیر همیطور ۳ دست ۳ دست سایز مختلف

همچی باید دوتا بخری دوتا تخت دوتا کمد دوتا گهواره من دختر دایی هام دوقولو ان همچیشون دوتا بود حتی ناخونگیراشون

تنها چیزایی که براشون یکی گرفتم که دوتایی استفاده کنن کمد و کالسکه دوقلوویی و ساکه
کریر، صندلی ماشین، تخت کنار مادر هم دو تا گرفتم و به نظرم نیازه

من اصلا هنوز کهواره نگرفتم و مطمئن نیستم بگیرم یا نه فعلا سرویس خواب و لباس و پستونک و دور پیچ و این چیزای شخصی که قطعا باید حدا باشن رو بگیرین کم کم ادم دستش میاد چی بگیره چی نگیره

اگه جنسیتشون یکی نیس تقریبا دو تا سیسمونی جدا🫠😉

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌ام بارداری