سلاموخییییر
قند نه نبات بهتر اگه میدی
خیر !!!
تا ۶ ماه فقط شیر
اره هیچ اشکالی نداره قدیم مادرم میگه به ماها میدادن والا قرتی بازی ها نبود بچه سالم بود الان اینقدر میگن اینو ندین فلان نکنین بچه ها پاستوریزه شدن
منم به دوتا بچه هام دادم آبجوش نبات مادر اولی بودن واقعا سخته خیلی درکت میکنم 🫠🫠
نه عزیزم
من ابجوش نبات میدم پیپی میکنه فرداش
اب جوش نبات بده من میدم برای دلدردش خیلیم راحت میخوابه...نبات سفید بدون زعفرون
اصلا خوب نیس.
پدی لاکت نداری مگه ؟
نه گلم نوزاد جز شیر هیچی نباید بخوره ، آب قند که فاجعست برای نوزاد
چرا آب قند حالا؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.