به نظرمن قشنگ ترین اسم دختراسم دخترمه دلماه😍😍
من میخوام بزارم آنیا به معنی خدای دریا،عشق مطلق،بینظیر
نیلارز
النا خیلی دوست دارم
من اگه دختر دار بشم یا مها یا آنیل میزارم
ملورین
من میخوام بزارم دلاریس 🥥🤍
رزلین
سَروا
افرا
ملودی
نور
نازان
ژاسمین
ماهلین
اسم رسپینا
جانان من خیلی دوست دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.