من جفتم قدامیه ولی از ۱۷ فهمیدم
من که از ۱۵ هفتگی حس کردم
خیلی هوشیار باشی از ۱۴ هفته هم حس میکنی ولی بهترین زمان ۱۸ تا ۲۲
من یکم حس میکنم درحد حباب ترکیدن ک هفته عای قبل بود الان در بین روز ی چیزایی حس میکنم 😐😂
منم هنوز حس نکردم
منک.هنوزحس نکردم
معمولا از ۲۱ هفته ب بعد
فککنم میگن از ۱۸ به بعد
بستگی به جنین وبدن هر کسی داره معمولا از۲۲هفته اینا🌹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.