۷ پاسخ

ای وای منم ازمعده درددارم میمیرم حتی آب دهنم قورت میدم بدتره

منم چند وقت پیش معده درد خیلی شدیدی گرفته بودم. خیلی کم عرق نعنا ریختم تو آبجوش نبات خوردم بهتر شدم.

من 9ماه معده درد شدید داشتم

سلام عرق زنیان خوبه و شربت آدی ژل دکترم بهم داد.

چه قرصی خوردی

من دیروز عرق زنیان گرفتم خوردم واقعا خوب بود دیگه معدم بهم نریخت گوگلم زدم نوشته. بود تو بارداری مشکلی نداره

داره فشار میاره ب معدت دیگ کناربیا

سوال های مرتبط