دوچرخه دخترم خوشکله دیروز براش خریدیم

تصویر
۲۵ پاسخ

چند خریدین؟

وووییی مبارکه ذوقشو قربون

مبارکه کاش یه سایز بزرگتر میگرفتی

مبارکه چن گرفتی سایزش چنده

عزیزم مبارکش باشه

مباركش باشه

با دوچرخه بیرونم میزارین برن؟ تو کوچه و اینا؟

مبارک باشه
چند خریدی؟

چند دادی عزیزم؟

مبارکش باشه چند گرفتی؟؟ منم میخام واسه پسرم بگیرم چه سایزی؟؟؟؟

مبارکش باشه خیلی قشنگه 😍

عزيزم قد دخترتون چنده

اره قشنگه
مبارکباشه

عزیزدلم ذوقشو😍مبارکش چند خریدی شماره چنده دوچرخش؟
دختر منم گیر داده که میخام قیمتا خیلی بالاس🥲

وای خدا چه ذوقی کرده🥹🥹

به مظر دوچرخه بهترین سرگرمی برای بچه هاس خوب کردی

مبارکه یه سایز بزرگتر میگرفتی

اره قشنگه مبارکش باشه

مبارکش باشه

ای جاااانم مبارکه

خیلیی هم دخملی ناز و خوشکله ماشالله هم دوچرخه خیلی قشنگه عزیزم مبارکش،باشه ایشالله

خیلی خوشکله
مبارکش باشه عزیزم

مبارکع عزیزم خونتون چه. حس خوبی بهم داد

چه ذوقی ام میزنه مبارکش باشه

ذوقش خیلی قشنگ تر بود
خدا حفظش کنه
مبارک

سوال های مرتبط