۸ پاسخ

دوچرخه بهتره چون رشد حرکتی و هماهنگی عضلات و مغز همزمان داره

هر بچه ایی کنار هر اسباب بازی که داره باید دوچرخه سواری کنی . باید پا زدن رو یاد بگیره . من پسرم ۱ساله بود براش خریدم پاهاش کامل نمیرسید به پدال ولی تلاش میکرد پا بزنه . الان یسره با سرعت دوچرخه سواری میکنه نسبت به هم سن و سالاش. بچه باید عرق بریزه فعالیت داشته باشه

من واسه آنیسا خریدم از کویر وسپا خریدم ۳۸میلیون واسه پسرم. ۱۲سالشه ۱۵۰شد
موتور ۱۵تومنی هم دارن ولی بدرد نمیخوره خواهرم خرید برای پسرش ۱سال نشد خراب شد دوباره ۲ماه پیش ازهمین وسپا خرید

دوچرخه رو ترجیح میدم

من خودم ميخوام دوچرخه بخرم

جنس خوب بخر حتما
چه قیمت هست پرسیدی
تو شهر ما من پرسیدم ۴۵تومن میداد

عزیزم اگه میخ‌ای موتور شارژی بگیری باید جنس خوب بگیری وگرنه اینا زود خراب میشن
من ی دونه برا اراد خریدم الا یکساله خیلی خوبه

تصویر

اتفاقا دیشب ی جا مهمون بودیم از اینا داشتن
میگفت سر ی ماه خراب شد اصلا ارزش نداره

سوال های مرتبط

مامان گلابی🍐 مامان گلابی🍐 ۳ سالگی