خانما میکرو ابرو تو شیردهی انجام میدن؟

۶ پاسخ

من دوهفته بعد زایمانم زدم درسته دذد داشت یکم بهم فشار میاورد به بخیه هام ولی خیلی ارایشگره حرفه ای بود بدون بیحسی درحد هر ابرو دودیقه زد الان 7سال گذشته ولی انگار ابروهای پرمو هست

نه تا پایان شیر دهی

بله انجام میدن
ولی جاهایی که انجام نمیدن میگن شاید بدن خساس باشه باعث عفونت بشه دوران شیردهی دیگه نتونید شیر بدید

بله ولی به من گفت باید ۳ ماه از زایمانت گذشته باشه
بیشترشم به خاطر تغیرات هورمونی هستش باعث میشه قشنگ رنگ نگیره

اره.

بله .

سوال های مرتبط

مامان دخملی🎀🌸 مامان دخملی🎀🌸 ۱ ماهگی
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ميسای آسمونی🖤 مامان ميسای آسمونی🖤 ۱۲ ماهگی
مامان میکائیلم🥲🫀 مامان میکائیلم🥲🫀 ۴ ماهگی