من دوهفته بعد زایمانم زدم درسته دذد داشت یکم بهم فشار میاورد به بخیه هام ولی خیلی ارایشگره حرفه ای بود بدون بیحسی درحد هر ابرو دودیقه زد الان 7سال گذشته ولی انگار ابروهای پرمو هست
نه تا پایان شیر دهی
بله انجام میدن
ولی جاهایی که انجام نمیدن میگن شاید بدن خساس باشه باعث عفونت بشه دوران شیردهی دیگه نتونید شیر بدید
بله ولی به من گفت باید ۳ ماه از زایمانت گذشته باشه
بیشترشم به خاطر تغیرات هورمونی هستش باعث میشه قشنگ رنگ نگیره
اره.
بله .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.