۱۵ پاسخ

جالب اينه كه بعد بچه مياد ميگيم كه شب خوابيدنش درست ميشه بعد غذا خور ميشه ميگيم كي درست غذا ميخوره بعد راه ميره ميگيم كي عاقل ميشه كار خطرناك نكنه و اين چرخه تا پايان زندگي مون ادامه داره……ومن تازه بعد از بچه ي اول فهميدم فقط از لحظه هام لذت ببرم و منتظر يه روز خوب تر نباشم چون همشون در كنار شيريني سختياي خودشو داره😊

بعد میشی ۳۴ میگی کی ۳۷ بشمممم🤣
و این چرخه تا زاییدن ادامه داره😂

دقیقا منم همینم

واای اره منم میگم کی میشم ۳۰ برم تو هشت ماه
کلا فقط میخایم زود بگذره

دقیقا همه همینن سلام 🤣😀

من میگفتم ینی میشه ی روز بالا نیارم الان میگم کی میشه بزام🤣

دقیقا منم اینجوریم

من دوس داشتم ۳۴ باشم 🫤

وای من میگم کی سی و یک بشم برم سونو🫤

دقیقا مثل من حالا میگم خدا کی من ۳۰هفته میشم 🤣🤣🤣

این روزا همه تاپیک ها رو که میخونم هفته۳۷و۳۸هستن میگم من کی ۳۸هفته میشممم😭😅😂

با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته
سلام مامانای گل 🤚🏼
من انلاین شاپ لباس نوزادی دارم
تو روبیکا کانال دارم
هم کیفیته لباس ها درجه یک هست
هم قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد

جنس پنبه و نخ پنبه
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست
میتونی یه سر بزنی
پشیمون نمیشی
کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم

ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

همه همینن
منم همش میگم کی میزسم ب. ۳۰هفته☹️

همه همینن منم میگم کی۳۷هفتم میشه😂

منم همینم
وقتی تازه پنج شش هفته بودم میگفتم وای کی بشه برم ان تی وقتی رفتم هفته های ۲۰ که میدیدم میگفتم وای کی برسم ۲۰ حالا میگم وای کی بشه برسم ۳۰ 😁

سوال های مرتبط