منم همینطور
مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه
rubika.ir/baby_kides_aroniya كانال روبيكا
۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷
باز جالب اینه ب دنیا بیادم همینه🥴
کولیک تموم بشه راحت میشم
دندون در بیاره دیگ راحت میشم
راه بیوفته دیگ هی گریه نکنه بگه بغل کن راحت میشم
مدرسه بره راحت میشمو این داستان ادامه دارد....
خواهر شروع شدههههه تازهههه😂😵💫
هرماهش سخته😂
چرا هفته بیست تموم نمیشه🫤
بخدا باورتون نمیشه من ۱ماهه تو ۱۳ هفته گیر کردم. تاریخ اخرین پریودم با سنو قلب و ان تی همخونی نداره
چشم به هم میزنی تمومه بخدا
از مسیر و لحظه به لحظه بودن جوجت تو دلت لذت ببر❤️
مامانای گل 🤚🏼
من انلاین شاپ لباس نوزادی دارم
تو روبیکا کانال دارم
هم کیفیته لباس ها درجه یک هست
هم قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد
کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم
جنس پنبه و نخ پنبه
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست
ایدی کانال روبیکا
nini_heed1
شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳
عزیزم این روند تا پایان عمرمون فکر کنم ادامه داره 😂 میگیم ب دنیا بیاد بعد به دنیا اومد میگیم بشینه وایسه راه بره بدو بره مدرسه تا اخر 😂😂😂
هفت ماهگی نمیگذره اوف
من همیشه می گفتم ۲۰ برسم تمومه الان می بینم کلی مونده🤣🤣🤣
بارداری مثل فروردینه. لامصب مگه تموم میشه😂😂😂😂
من بعد سیم هیچ خبری نیست منتظرم برسم ۳۸
بارداری با این روز شماریاش اسیرمون کرده 😂😂😂😂با زحمت ی هفته رو پر میکنیم دوباره هفته شروع میشه😂😂😂😂
منم همین😑 الان میگم ۳۵ رو رد کنم خیالم راحت میشه🤭
ینیییی چیییی؟مگه ۲۵ رد کنی تموم نییییست؟؟؟🫠
عزیزم به ۳۰ برسی میگی به ۳۷ برسم
منم میگم هفته ۳۵ رو رد کنم دیگه تمومه
ولی تا نزاییم تموم نیست😂
من یکساله توی ۲۸ موندم. اگه این اردیبهشت تموم شد
اره دقیقاا😑😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.