مامانای باردار هفته ۲۴ و ۲۵ چجوریه؟؟؟ شما ها که رد کردین بگین

۶ پاسخ

خوب و آروم ، قشنگ حرکات نی نی رو حس میکنی و لذت میبری فقط اگه درد دنده ها اجازه بده🥲

همش از اول تا آخر استرس 😐

خوبه، هنوز خیلی سنگین نشدی، تهوع استفراغم‌معمولا قطع شده
راحت بودم من اون هفته ها

چحوری باید باشه😂😂
مث بقیه روزا

خیلی خوبه اما بیشتر که میشه پوست شکمت پاره میشه درد لگن و رحم میاد سراغت خلاصه که سنگین میشی 😂شبا همش بیدار میشی چون هی باید بشینی پهلو به پهلو بشی ...

والله عادی فقط کمردرد دچارش شدم قبلش نداشتم

سوال های مرتبط

مامان قند و نباتم🩵👶 مامان قند و نباتم🩵👶 ۱۰ ماهگی