خوب و آروم ، قشنگ حرکات نی نی رو حس میکنی و لذت میبری فقط اگه درد دنده ها اجازه بده🥲
همش از اول تا آخر استرس 😐
خوبه، هنوز خیلی سنگین نشدی، تهوع استفراغممعمولا قطع شده
راحت بودم من اون هفته ها
چحوری باید باشه😂😂
مث بقیه روزا
خیلی خوبه اما بیشتر که میشه پوست شکمت پاره میشه درد لگن و رحم میاد سراغت خلاصه که سنگین میشی 😂شبا همش بیدار میشی چون هی باید بشینی پهلو به پهلو بشی ...
والله عادی فقط کمردرد دچارش شدم قبلش نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.