بچه ها من نمیدونم مثلا ۲۴ هفته و ۲۵ هفته هم سرکلاژ میکنن؟

۵ پاسخ

اره بعضی دکتر انجام میدن خیلیا هم امپول و استراحت مطلق و چیز میز میدن

نه از ۲۰ بگذره پساری میزارن
سرکلاژ اون موقع خیلی دیره

اگه میخای سرکلاژ کنی تا هفته ت بالاتر نرفته انجام بده

نه هفته می‌ره بالاتر کیسه آب بزرگتر میشه

نه خیلی دکترا نه ریسک نمیکنن

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اناهیتا مامان اناهیتا هفته بیست‌ونهم بارداری