۷ پاسخ

پساری یه پلاستیک نرم گردالو ماننده میزارن داخل واژن
فشار و از دهانه رحم برمیداره
نگران نباش عزیزم
فقط استراحت مطلق یادت نره

الان از سرکلاژ گذشته پساری میزارن دکترتو عوض کن از دکترای دیگه بپرس

فقط پساری بزار

باید بری دکتر متخصص خودت اینجا کسی نمیتونه چیزی بگه دکترت باید نظر بده

برو سرکلاژ کن به دکتر نشون بده سریع
زن عموی منم هم هفته شما بود با همین شرایط انجام داد بارداری موفقی داشت
استراحت مطلق داشته باش

دکترت چی گفت بهت ؟نگفت سر کلاژ باید بشی ؟

از وقت سرکلاژ گذشته پِساری میزارن واست فقط اورژانسی برو پیش یه متخصص خوب

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوتا پسر مامان دوتا پسر ۱ ماهگی