من تو ۱۸هفته سرویکسم ۴۳بود بعد ۲۲هفته شده بود ۲۰ که سرکلاژ اورژانسی شدم الانم استراحت تمام مطلق.غذام خابیده میخورم.خیلیم بچه هام وزنشون تغسیری نکرده بود ک اینجوری شد.شمام مراعات کن دیگ دوقلو داری.خم و راست نشو زیاد نشین
من از از ۲۵هفته خودم شیاف هام روزی سه تا کردم هشت ساعتی تا سی هفته سه تا میذاشتم شیاف خیلی خوبه طول دهانه رحم میبره بالا سی هفته دیدم طولم بهتر شدم همون دوتا کردم ولی دردای انقباضی دارم دیگ
استراحت مطلق ات ادامه بده ،من تا همین سی هفته استراحت مطلق بودم طولم رفته بود بالاتر من موقع عمل۲۴بود طولم سی هفته سنو وزن رفتم گفتن شده۳۰ یکم خیالم راحت شد ماها دوقلوداریم باید استراحت مطلق ادامه بدیم من فقط در حد دسشویی رفتن مجاز بودم هیچ کار دیگ ای نمیکردم هنوزم نمیکنم
یکم بیشتر مراعات کن
استراحتتو بیشتر کن
نباید زیر ۳۰ بیاد ، فک کنم شما باید استراحت کامل داشته باشین
منم ۳۰ سرکلاژ کردم هفته ی ۱۵
الان توی هفته ی ۲۱ شده ۲۷
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.