۸ پاسخ

همه چی میخوره شیرخودمم میدم بهش ولی قدش حس میکنم کوتاهه بهداشت میگه رشدش نرماله

پسر منم ۹ ماهگی
وزن ۸ونیم
قد ۶۹
وزن تولد ۳۱۰۰

پسرم یازده ماهو خوردیه
هشت کیلو و هفتصد هست
من چی بگم 💔

اره عزیزم خوبه

بله که خوبه 🤍

قد و وزن تولدش کم بوده
بنظرم خوبه الان💝

اره خوبه عزیزم

خوبه سخت نگیر
بچه داشتیم انقد ریزو کوچولو الان ماشالله دو متر قد داره

سوال های مرتبط

مامان عسل مربا مامان عسل مربا ۱ سالگی
مامان آتریسا🌸 مامان آتریسا🌸 ۱ سالگی
مامان قندو نبات مامان قندو نبات ۱ سالگی