۳ پاسخ

مشکل منو داری از این بلاتکلیفی که پریود نمیشم فقط مونده گریه کنم

برو یه بتا بده
چون تست ها الکی هستن
من بتا مثبت شد ولی تست منفی

آزمایش بده
یا دوباره با ادرار صبح تست بزن

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق قصد بارداری