میتونم مسکن بخورم؟
هم بخیه هام درد می‌کنه هم سرم

۹ پاسخ

اره میتونی بخوری

استا ساده....و اینکه دکتر واسی دردت اینا هیچی‌نداده مگه

آره میتونی بخوری هیچ اشکالی نداره
یا قرص دیکلوفناک بخور یا نوافن
این دوتا برا من اثر داشت

اره من که میخوردم روزای اول

مفنامیک اسید هم خوبه

اره عزیزم دکتر به من بروفن دادهر ۸ساعت خوردم

اره ژلوفن بخور

شیاف دیفلوفناک بزار

شیاف دیکلوفناک استفاده کنید عزیز

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی