اره میتونی بخوری
استا ساده....و اینکه دکتر واسی دردت اینا هیچینداده مگه
آره میتونی بخوری هیچ اشکالی نداره
یا قرص دیکلوفناک بخور یا نوافن
این دوتا برا من اثر داشت
اره من که میخوردم روزای اول
مفنامیک اسید هم خوبه
اره عزیزم دکتر به من بروفن دادهر ۸ساعت خوردم
اره ژلوفن بخور
شیاف دیفلوفناک بزار
شیاف دیکلوفناک استفاده کنید عزیز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.