الان پیام تو میخونم حالت چطوره زایمان کردی؟
ای جانم خخخخ انشالله به سلامتی زایمان می کنی آجی
من قرار بود ۲۵ فروردین برم بیمارستان با امپول زایمان کنم ۳۷ هفته و۶روز
بعد روز قبل خونه تمیز میکردم انقدر تحرک داشتم که دردم شروع شد فکر کردم
از کارکردنه
شبش هم رابطه بدون جلوگیری داشتم شوهرم گفت گشاد شده🤐
روز بعد که رفتم بیمارستان بادرد رفتم معاینه کردن ۳سانت بودم دیگه بستری کردن ساعت۱۰رفتم ساعت ۱۴:۵۰دقیقه زایمان کردم
من توگهواره بچم شیش روزه بود ک زایمان کردم 😁چهل هفته و شش روزگی
منم زده دو روز ولی هیچ خبری نیست😭🤦♀️
عزیزم حتما برو بیمارستان شاید لازم باشه امپول فشار بزنن بهت تا دردات شروع بشه
منم همينطوري شدم چهار روز بعد گهواره زايمان كردم تازه اونم با معاينه تحريكي درد نداشتم قبلش
برو بستری شو هرچی بشینی دردت نمیگیره بشین پاشو برو،10الا20بار بعدش برو بیمارستان بسه دیگ خطرناکه
من یه هفته بعد گهواره زاییدم
برو بستری شو
منم دردنداشتم خودم رفتم ترسیدیم خدایی نکرده بچه پی پی کنه توشکمم
رابطه بدون جلوگیری داشته باش
پله نوردی
اسکات و اردکی
پیاده روی
اینا خیلییی خوابن
میتونی تجربه زایمانمم بخونی
مگه سر موقع انتی نرفتی بیمارستان؟
وای جالب بود
چطوری هشتک میزاری ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.