۳ پاسخ

من تیکه تیکه میکنم درسته زیاده

مامانم نصفش میکنه میذاره تو شیشه با هویج و پیاز و سی زمینی بدون آب بپزه
یه بلدرچین کاملی خیلی زیاده واس شون

درسته میزارم

سوال های مرتبط