من قبل عید گرفتم ۴۰۰ و خورده ای😶
خوبه
من دارم راضی ام پیش دکترعلی ام که بردم تاییدش کرد
من دارم بعضی وقتا کار نمیکنه با اینکه باتریشم نو میندازم. باید صد دفعه شاسی شو بزنم تا روشن شه . اوایل خوب بود فق
اینو گرفتم گلم هنوز استفاده نکردم راه اندازیشم نکردم
ازاین داشتم خراب شد تا ۲سال کار کردد بعدش خطا داد
چند روز پیس یکی دیگه گرفتم
اصل و فیک دارن
ماهم از همین داریم خیلی خوبن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.