سلام مامانا این تب سنج خوبه ۷۱۷گرفتم

تصویر
۷ پاسخ

من قبل عید گرفتم ۴۰۰ و خورده ای😶
خوبه

من دارم راضی ام پیش دکترعلی ام که بردم تاییدش کرد

من دارم بعضی وقتا کار نمیکنه با اینکه باتریشم نو میندازم. باید صد دفعه شاسی شو بزنم تا روشن شه . اوایل خوب بود فق

اینو گرفتم گلم هنوز استفاده نکردم راه اندازیشم نکردم

تصویر

ازاین داشتم خراب شد تا ۲سال کار کردد بعدش خطا داد
چند روز پیس یکی دیگه گرفتم

اصل و فیک دارن

ماهم از همین داریم خیلی خوبن

سوال های مرتبط