من ۵ ماهگی گذاشتم پسر اولمو تو روروئک راه میرفت،،، اینقدر تو رو روروئک راه رفته بود که پاهاش قوی شده بود ۹ ماه و نیم بدون کمک ایستاد ده ماه قشنگ خودش راه رفت
من از ۵ ماهگی گذاشتم اولش نمیتونست پا بزنه الان خودش قشنگ پا میزنه حرکت میکنه
من از دکتر پرسیدم گفت روروئک ممنوعه
فک کنم هروقت ک بشینه
من از اوایل۵ماهگی گذاشتم،درحد چن دقیقه سرگرم میشه
من 5 ماهگی میذاشتم نمیتونست بره ولی کلی باهاش بازی میکرد دیگه کم کم راه افتاد
دختر من هنوز ۶ماهشه نمیتونه
فک میکمم شش ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.