۸ پاسخ

من ۵ ماهگی گذاشتم پسر اولمو تو روروئک راه می‌رفت،،، اینقدر تو رو روروئک راه رفته بود که پاهاش قوی شده بود ۹ ماه و نیم بدون کمک ایستاد ده ماه قشنگ خودش راه رفت

من از ۵ ماهگی گذاشتم اولش نمیتونست پا بزنه الان خودش قشنگ پا میزنه حرکت میکنه

من از دکتر پرسیدم گفت روروئک ممنوعه

فک کنم هروقت ک بشینه

من از اوایل۵ماهگی گذاشتم،درحد چن دقیقه سرگرم میشه

من 5 ماهگی میذاشتم نمیتونست بره ولی کلی باهاش بازی میکرد دیگه کم کم راه افتاد

دختر من هنوز ۶ماهشه نمیتونه

فک میکمم شش ماهگی

سوال های مرتبط

مامان فرهان💙 مامان فرهان💙 ۱۰ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان مامان یاراخانوم مامان مامان یاراخانوم ۸ ماهگی