من ماستلا گرفتم
ماستلا و چیکو و بی بی کوکول
فیروز پارابن و پارفین داره تو محصولاتش
چک کن این دوتا و سولفات نداشته باشن
چیکو خوبه
بهترینش ماستلا هست👌
ماستلا عالیه
ماستلا بعد چیکو من سر دخترم چیکو خریدم ولی اینبار احتمالا ماستلا بگیرم من چون دوس دارم عطرش یکم بیشتر باشه از فیروز خوشم نمیاد بنظرم اصلا عطری نداره…وگرنه فیروزم بد نیست
من پینو گرفتم ایشالا ک خوب باشه
هر برندی یه چیزیش خوبه، لوسیون و روغن و شامپو فیروز، کرم سوختگی آردن، ضدآفتاب مای.
ماستلا گرفتم از همه برندا بهتره
اگه برند میخوای ، به ترتیب ماستلا ، بی بی کوکول ، چیکو، اینا تقریبا خوبای بازارن،
من فیروز گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.