۲ پاسخ

فقط بعضی وقتاماست میخوره دیگ هیچی

درست میشه میتونی شربت اشتهااور بدی مولتی شو پدیا بده اصلا هم زورش نکن غذای خودتونو چیزای خوشمزه رو قشنگ با دست نرم کن با دستت بزار دهنش کوچولو کوچولو شیرم یه ماه دوماه دیگه میگی چیکار کنم اینقدر شیر نخوره

سوال های مرتبط