عادیه بچم فقط میخوره و میخابه😂

۱۴ پاسخ

انتظار داری خونه تکونی کنه🤣🤣🤣🤣

نه باید بره نون بگیره پنج روزشهه دیگ

تا یک ماه اینجوری هست عزیزم🤣

چند وقت دیگه ن مبخوره ن میخوابه😁

اره بابا خوبه که خداروشکر
پسر منم اینحوری بود بعد ده روزگیش کلا فقط شروع کرد جیغ و گریه😔 بعد ۴۴ روز بهتر شد دوباره

نه باید بره نون بخره و ظرف هارو بشوره😂😂❤️

کارش همینه دیگ میخوای پاشه برات کارکنه😁😁

😁چه ‌کار دیگه ای ازش برمیاد

بله کاملا عادی

اولشه عادیه

نینی کوچولو هنوز خب 😍😍😍😍بزار بزرگ بشه زن بگیره زنش نمیزاره بخوره‌بخابه دیگه 🤣🤣🤣

اولشه

خب خداروشکر کن

اره عادیه😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان سلنا🫀🐣🧿 مامان سلنا🫀🐣🧿 ۱ ماهگی