انتظار داری خونه تکونی کنه🤣🤣🤣🤣
نه باید بره نون بگیره پنج روزشهه دیگ
تا یک ماه اینجوری هست عزیزم🤣
چند وقت دیگه ن مبخوره ن میخوابه😁
اره بابا خوبه که خداروشکر
پسر منم اینحوری بود بعد ده روزگیش کلا فقط شروع کرد جیغ و گریه😔 بعد ۴۴ روز بهتر شد دوباره
نه باید بره نون بخره و ظرف هارو بشوره😂😂❤️
کارش همینه دیگ میخوای پاشه برات کارکنه😁😁
😁چه کار دیگه ای ازش برمیاد
بله کاملا عادی
اولشه عادیه
نینی کوچولو هنوز خب 😍😍😍😍بزار بزرگ بشه زن بگیره زنش نمیزاره بخورهبخابه دیگه 🤣🤣🤣
اولشه
خب خداروشکر کن
اره عادیه😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.