۱۶ پاسخ

واقعا نصوحیان عالیه بخدا

نصوحیان خیلی دقیق وعالی هست .هزینش هم کمتر از جاهای دیگه هست

قطعااااا نصوحیان همه سونوهامو پیش خودش رفتم و از انتخابم راضیم با اخلاق و با حوصله خدا خیرش بده

نصوحیان بهترینه

نصوحیان عالی و با اخلاق منم هفته پیش اونجا بودم

من ان تی رفتم پیش ضیایی آنومالی رفتم پیش نصوحیان. هر دوشون خوبن اما نصوحیان خیلی وسواس بیشتری داره با دقت تره. وقت بیشتری میذاره برخوردش هم بهتره.

من نصوحیان میرفتم خیلی خوب بود....بااخلاق و به شدت با حوصله

دکتر نصوحیان عاااااالیه

نصوحیان و مریم روشن خیلیییی خوبه

نصوحیان که عالی بود

قطعا نصوحیان

من از اول بارداریم رفتم نصوحیان واقعا حرف نداره همش قسنگ برسی میکنه هم برات توضیح میده همم میگ همراهت بیاد هم فیلم بگیره همم باز توضیح میده
سری اخر برا سونو رشد گفتم برم مهدیه نصوحیان گرون کرده بود رفتم مهدیه اصلااااا راضی نبودم تازه صد هزار کمتر از نوصحیان گرفت و من پشمون ترینم😑😂

منم رفتم مریم روشن راضی بودم نوبتاش پره بایدسه هفته قبل نوبت بگیری

مریم روشن و معصومه احتیاط کار
من رفتم از نصوحیان و چندتای دیگه بهتر بودن

مریم روشن

من تاحالانرفتم پیش ضیایی نمیدونم چجوره ولی یکی ازبارداریمورفتم پیش مریم روشن خیلیییی عالی بود اون یکی بارداریمم هم رفتم پیش نصوحیان عالی بووود

سوال های مرتبط

مامان آوین و تودلی💙 مامان آوین و تودلی💙 هفته بیست‌ودوم بارداری