۵ پاسخ

اگر گلو و گوشش چرک داره باید دارو میداده معمولا آزیتروماسین میدن اما اگر خیلی بقراره بهش ده قطره استامینفون بده

بچه است دیگه مریض میشه حالا من و تو هعی حرص بخوریم. این بچه که بزرگ میشه تهش ما تو سی سالگی پیر میشیم زیاد حرص نخور دختر منم یوقتایی الکی گریه می‌کنه جیغ می‌کشه یکساعت من حص میکنم کوچولوت گوشش درد می‌کنه حوله گرم موثری نیست؟!چون فکر کنم چون عفونت کرده باد که یکم بره تو گوشش دردش میاد

عزیزم همه بچها مریض میشن گریه نداره که الان بچه منم سرما خورده گلو درد داره دکتر به من گفت اگه استرس داشته باشی شیرت سمی میشه اگه شیرخودتومیدی سعی کن اروم باشی خوب میشه نگران نباش داروهاش رو سرتایم بده

دارو نداد؟
پشت گوشش چرب کن
بچه فقط یکم مریض شده عزیزم وقتی تو استرس بگیری بچه هم متوجه میشه مضطرب میشه اصلا نگران نباش چند روز دیگه خوب میشه

یکم استامینفون بده
یه سرکتاب بازکن براش

سوال های مرتبط