۱۲ پاسخ

والا منم
دارم ميميرم ديگه

احتمالا دل درد داره گریپ میکسچر بده یعنی به قدری آروم میشه راحت تا صبح هم میخابه وقتی شبا گریه میکنه احتمال دل درد داره

آروقش بگیر بعد شیر حتما و اینکه شبا قنداق کن دستاش داخل قنداق نبند بهش گرمیچر بده یچند قطره

دخترمنم اونجوریه،دکترگفت اگ بچه ازته دل گریه کنه خوبه،اون گریه ای خطرناکه ک شبیه آهوناله زاری باشه
من دخترموبخاطرگریه هاش چندتادکتربردم گفتن مشکلی نداره
فقط دلدردوگوش دردداره

پستونک میگیره؟

بزار تو پتگ با همسرت تکونش بدید. 10 دقیقه، 15 دقیقه بعد میخوابه
البته تجربه من بود و واقعا خوب بود. اولش یکم شاید بی قرار باشه اما اروم اروم خوب میشه و خوابش میبره

اگه دل درد داره گریپ میکسچر بده بهش

پوشکش رو چک کن
شیر بده
پستونک بذار دهنش
دل درد نداره؟
دفع داشته امروز؟

خیلی اذیت میشن بچه ها گناه دارن من اینقدر دلم میسوزه واسه دخترم
حالا خودم به کنار😢

گرسنه نیست .
جاش تمیزه
دلش درد نمیکنه
تب نداره
گوش درد نداره
چیزی تو لباساش نیست اذیتش کنه

بچه منم همش گریه میکنه

گرسنه ش نیس؟ شیر خودتو میخوره؟

سوال های مرتبط

مامان آرِن کوچولو🫀🥹🐣 مامان آرِن کوچولو🫀🥹🐣 ۶ ماهگی