این دکترت گفته که مضره؟؟😐
والا من اینو از دکترم پرسیدم بهم خندیدم گفت هرچیزی زیاده رویش مضره آب هویچ هم هفته ایی ی لیوان نه برای خودت نه بچه هیچ ضرری نداره😕
من خوردم مشکلی نداره
هویج چشه که ایرادی داشته باشه؟
ديگه توي اين هفته ها مشكلي نداره كه
من چندين بار خوردم
جات خالی من دیشب خوردم با بستنی
فکر نکنم میزان کم اشکال داشته باشه
نصف لیوان مشکلی نداره بخوری
من هوس کردم فقط نصف لیوان خوردم فقط مشکلی هم نبوده تا الان
ولی من یک بار یا دوبار آب هویچ بستنی خوردم
یک لیوان بخور عزیزم
ماهی دولیوان ایرادی نداره
یک لیوان بخور عزیزم
ماهی دولیوان ایرادی نداره
مقدار کمش نه ضرر نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.