۴ پاسخ

گردو درصد حساسیت بیشتری داره نسبت به بادوم
ولی کاش داشتیم واقعا🥲 من از شنبه این هفته حریره رو شروع کرذم..و الان بعداز گذشت یک هفته همچنان با میکس کردن بادوما چالش دارم..هرکاری میکنم اخرش بادوما له له له نمیشن و هنوز یه ذره پودر سفت ته میکسر میمونه..شادانم این پودرا که توی غذاش باشه نمیخوره.
ولی گردو خیلی راحتتر پودر میشه و این همه دردسر نداره💔

🤣🤣چرا حریره پسته نداریم

نه گردو تا ی سالگی ندی میگن خوب نیس

با گردو درست کن 😂 چی میشه

سوال های مرتبط

مامان یوسف دلارام مامان یوسف دلارام ۱۲ ماهگی
مامان دلوین وتودلی🧸 مامان دلوین وتودلی🧸 ۱۲ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۵ ماهگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۸ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱ سالگی