گردو درصد حساسیت بیشتری داره نسبت به بادوم
ولی کاش داشتیم واقعا🥲 من از شنبه این هفته حریره رو شروع کرذم..و الان بعداز گذشت یک هفته همچنان با میکس کردن بادوما چالش دارم..هرکاری میکنم اخرش بادوما له له له نمیشن و هنوز یه ذره پودر سفت ته میکسر میمونه..شادانم این پودرا که توی غذاش باشه نمیخوره.
ولی گردو خیلی راحتتر پودر میشه و این همه دردسر نداره💔
🤣🤣چرا حریره پسته نداریم
نه گردو تا ی سالگی ندی میگن خوب نیس
با گردو درست کن 😂 چی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.