۶ پاسخ

عزیزم ممکنه فکش خسته بشه .استراحت میکنه دوباره شروع میکنه

هردفعه یکم از شیرت بدوش بریز بعد بهش بده

خو خسته میشه هنو اونقد قوی نیس ک دائم مک بزنه ی کم فکش ماساژ بده اروم اروم

شاید آروغ داره . معده نوزاد هم کوچیکه زود سیر میشه.

شیر داری؟

برا منم اینطوری بود
درست میشه

سوال های مرتبط

مامان دایان واَبرا🍃☁️ مامان دایان واَبرا🍃☁️ ۶ ماهگی