۶ پاسخ

منم اینجوری ام

منم تو این هفته خودم همچین حسی دارم از لحاظ سبکی حس میکنم هیچی تو دلم نیست که نگهان حالت تهوع میاد

نه من انقدر معده درد و سوزش و کمردرد دارم که نگو

طبیعیه عزیزم

من هم تایم تو همینجوری بودم چهار هفته صبر کن انقد تکون بخوره ک قشنگ حس کنی حامله ای🤣😁

طبیعیه گلم

سوال های مرتبط